> > > > > strategisch-merkenmanagement

H. Keller - Strategisch Merkenmanagement

Het boek Strategisch Merkenmanagement van de auteur H. Keller is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Strategisch Merkenmanagement" is nieuw te koop vanaf € 49,95 bij Bol.com. "Strategisch Merkenmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 29,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 49,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 29,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Strategisch Merkenmanagement

Type: Paperback
ISBN: 9789043017299
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 49,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043033084
   
Soort boek
Paperback


Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk.<br /><br />Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn:<br />* de merkpositionering en de identificatie van merkwaarden<br />* het creëren van klantgerichte en sociale merkmeerwaarde<br />* de rol van het merk in relatie tot mens, markt en maatschappij<br />* het bouwen, beheren en meten van toekomstbestendige merkmeerwaarde<br />* de merkarchitectuur (merkportfolio) van corporate en product- en dienstmerken<br />* nieuwe neurowetenschappelijke en psychologische inzichten in branding<br /><br />Nieuw in de vierde editie<br />In deze vierde editie zijn de inzichten van Kevin Lane Keller verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in modern merkenbeleid en de steeds belangrijker wordende rol van brandmanagement als leidend principe voor organisaties. Er zijn nieuwe hoofdstukken toegevoegd over het toekomstbestendig ontwikkelen van merken, nieuwe psychologische en sociologische inzichten met betrekking tot branding en consumentengedrag, en er wordt aandacht besteed aan duurzaam merkleiderschap.<br /><br />MyLab <br /><br /> Nederlandstalig<br />Dit boek wordt vergezeld van een nieuwe digitale leeromgeving, MyLab <br /><br /> Nederlandstalig. MyLab bevat een interactieve eText en verdiepingsmateriaal en cases met opdrachten. Alle modellen en andere figuren uit het boek zijn er overzichtelijk te raadplegen.<br /><br />Doelgroep<br />Strategisch merkenmanagement is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor de beroepspraktijk in design en management van merken, marketing en marketingcommunicatie.<br /><br />Over de auteurs<br />Kevin Lane Keller is hoogleraar marketing aan Dartmouth College in New Hampshire. Hij heeft veel onderzoek gedaan en gepubliceerd over merkenmanagement. <br />Auteurs Ruud Heijenga en Erik Schoppen hebben veel onderzoek gedaan naar merken en schreven een volledig nieuw Deel III in deze vierde editie, en verzorgden de Nederlandse bewerking van het boek.<br />
Prijs
€ 29,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van H. Keller
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
In Focus

ISBN: 9780892368105


Bekijk boek

Nieuw (4)
vanaf € 17,99
Tweedehands (0)
Road To Clarity

ISBN: 9781403970763


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 47,99
Tweedehands (0)
Business 101

ISBN: 9781505551884


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 19,99
Tweedehands (0)