> > > > > de-klantendriehoek

Philip Van Kelst - De Klantendriehoek

Het boek De Klantendriehoek van de auteur Philip Van Kelst is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Klantendriehoek" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com. "De Klantendriehoek" is tweedehands te koop vanaf € 13,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 13,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
De Klantendriehoek

Type: Paperback
ISBN: 9789401406482
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 25,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789401433457
   
Soort boek
Paperback


Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren ?n te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. <strong>Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?</strong>
Prijs
€ 13,95
Bekijk boek