> > > > > impacts-of-manipulative-advertising-on-the-consumer-perceptions-of-readytoeat-foods-market-in-london

Muhammad Khurram - Impacts Of Manipulative Advertising On The Consumer Perceptions Of Ready-to-eat Foods Market In London

Het boek Impacts Of Manipulative Advertising On The Consumer Perceptions Of Ready-to-eat Foods Market In London van de auteur Muhammad Khurram is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Impacts Of Manipulative Advertising On The Consumer Perceptions Of Ready-to-eat Foods Market In London" is nieuw te koop vanaf € 43,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 43,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Muhammad Khurram
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 62,99
Tweedehands (0)