> > > > > role-of-rationality-and-emotions-in-creating-consumer-motivation

Shahzad Khan - Role Of Rationality And Emotions In Creating Consumer Motivation

Het boek Role Of Rationality And Emotions In Creating Consumer Motivation van de auteur Shahzad Khan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Role Of Rationality And Emotions In Creating Consumer Motivation" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Role Of Rationality And Emotions In Creating Consumer Motivation

Type: Paperback
ISBN: 9783846500231
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 53,99


Andere populaire boeken van Shahzad Khan
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 53,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 62,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 53,99
Tweedehands (0)