> > > > > the-effects-of-city-brand-image-on-city-brand-recognition-and-loyalty

Kim, Do-heon - The Effects Of City Brand Image On City Brand Recognition And Loyalty

Het boek The Effects Of City Brand Image On City Brand Recognition And Loyalty van de auteur Kim, Do-heon is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effects Of City Brand Image On City Brand Recognition And Loyalty" is nieuw te koop vanaf € 33,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 33,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effects Of City Brand Image On City Brand Recognition And Loyalty

Type: Paperback
ISBN: 9786139850624
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 33,99