> > > > > marketingstrategie-in-ontwikkeling

Anton Klop - Marketingstrategie In Ontwikkeling

Het boek Marketingstrategie In Ontwikkeling van de auteur Anton Klop is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingstrategie In Ontwikkeling" is tweedehands te koop vanaf € 24,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 24,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789046904206
   
Soort boek
Paperback


Als marketeer van nu moet je met vaardigheden uit diverse disciplines volgens de laatste inzichten kunnen werken op een internationaal speelveld. Veel strategische marketingmodellen die marketeers tot hun beschikking hebben, zijn echter dezelfde als vijftig jaar geleden. Deze modellen bewijzen nog steeds hun kracht, maar verdienen wel aanpassing en aanvulling. In Marketingstrategie in ontwikkeling worden zowel klassieke als nieuwe modellen beschreven: van de portfolioanalyse, via uitgebreide confrontatieanalyse naar de internetscorecard. Daarbij wordt stap voor stap gewerkt aan een nieuwe waardestrategie, op basis waarvan een managementbeslissing of commercieel beleid gemaakt kan worden. Er is extra aandacht voor de samenhang tussen de modellen en hoe deze worden toegepast in de praktijk van het midden- en kleinbedrijf. Op de bijbehorende website staan voor hen een zelftoets en casus met opdrachten. Voor docenten zijn richtantwoorden, toetsvragen en PowerPointpresentaties beschikbaar.
Prijs
€ 24,00
Bekijk boek