> > > > > the-role-of-price-for-premium-brands-the-case-of-the-automotive-industry

Gunnar Klaming - The Role Of Price For Premium Brands - The Case Of The Automotive Industry

Het boek The Role Of Price For Premium Brands - The Case Of The Automotive Industry van de auteur Gunnar Klaming is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Role Of Price For Premium Brands - The Case Of The Automotive Industry" is nieuw te koop vanaf € 32,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 32,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Role Of Price For Premium Brands - The Case Of The Automotive Industry

Type: Paperback
ISBN: 9783656206637
Levertijd: 28

Aanbieder:
€ 32,99


Andere populaire boeken van Gunnar Klaming
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 65,99
Tweedehands (0)