ISBN: 9789047011651
Bekijk boek
Het boek Verlichting In Business van de auteur Kees Klomp is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Verlichting In Business" is tweedehands te koop vanaf € 7,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789077881828
Soort boek
Paperback Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen:<br /><br />Small * Klein is het nieuwe groot<br />Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen<br />Sustainability * De roep om duurzaamheid <br />Serve * De nieuwe betekeniseconomie<br />Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit<br />Soft * De kracht van kwetsbaarheid<br />Slow * Langzaam is het nieuwe snel<br />Safe * De winst van commercieel idealisme<br /> <br />Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed.<br /><br />¿De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.¿<br />Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister<br /><br />Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management. <br /><br />Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. <br />In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ¿Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant¿. Twee jaar later volgde ¿Alle 13 Goed! De beste online marketingtools¿. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.<br /><br />
|
Prijs
€ 7,99 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789077881866
Soort boek
Paperback |
Prijs
€ 31,75 |
Bekijk boek |