> > > > > trade-marketing

Floor Ko - Trade Marketing

Het boek Trade Marketing van de auteur Floor Ko is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Trade Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 37,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 37,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052611921
   
Soort boek
Paperback


De schapruimte in winkels is schaars. De detailhandel moet continu keuzes maken uit vele duizenden bestaande en nieuwe produkten en merken. Slechts weinig fabrikanten hebben zo'n sterke breinpositie bij de consument dat zij erop mogen rekenen dat zij 'automatisch' een plaatsje op het schap krijgen. De meeste fabrikanten moeten door een uitgekiend trade-marketingbeleid een voorkeurspositie bij de handel verwerven. Trade marketing is daarmee een doorslaggevende factor voor het succes van een produkt.<br />Dit is het eerste boek waarin trade marketing als geheel wordt behandeld. Alle instrumenten waarover een fabrikant bij zijn trade marketing de beschikking heeft, komen aan de orde. De invalshoek is telkens de vraag hoe een fabrikant de gewenste schappositie bij de handel kan realiseren. Bovendien wordt steeds nagegaan welke wisselwerking er is tussen deze schappositie bij de handel en de breinpositie die het merk bij de consument inneemt.<br />De doelgroep voor dit boek omvat natuurlijk marketing- en in- en verkoopmensen bij handel en industrie. Een tweede belangrijke doelgroep vormen studenten in het marketingonderwijs. In marketingboeken wordt de rol van de handel ten onrechte onderbelicht. Dit boek is daarom een nuttige aanvulling op de bestaande marketingliteratuur.<br />Ko Floor is partner en directeur retail van FHV/BBDO en als gastdocent marketing verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Hij is (co-)auteur van enkele succesvolle marketingboeken, waaronder Top-cases uit de Nederlandse marketing en Marketing-communicatiestrategie.
Prijs
€ 37,50
Bekijk boek