> > > > > interne-communicatie-bij-verandering

Huib Koeleman - Interne Communicatie Bij Verandering

Het boek Interne Communicatie Bij Verandering van de auteur Huib Koeleman is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Interne Communicatie Bij Verandering" is nieuw te koop vanaf € 44,50 bij Bol.com. "Interne Communicatie Bij Verandering" is tweedehands te koop vanaf € 10,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 44,50 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 10,00 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Interne Communicatie Bij Verandering

Type: Paperback
ISBN: 9789491560408
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 44,50
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014080659
   
Soort boek
Paperback


Interne communicatie is één van de belangrijke succesfactoren voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar het beste recept voor communicatie rond veranderingen is echter niet eenduidig te beantwoorden. Sommige interventies kunnen succesvol zijn in de ene verandering terwijl ze in de andere verandering slechts voor verstoring zorgen.<br />In dit boek beschrijft de auteur vijf verschillende visies op veranderen aan de hand van vijf gekleurde brillen. Het accent ligt hierbij op verandering van de zachte mensgerichte aspecten, zoals cultuur. Voor iedere gekleurde bril gelden andere wetten voor interne communicatie en zijn er wezenlijke verschillen tussen de inhoud, strategie en communicatiemiddelen en -interventies.<br />Dit boek geeft handreikingen. Het beschrijft de rol van communicatie per fase en geeft een overzicht van diverse overlegvormen, face-to-face communicatiemogelijkheden en een scala aan communicatiemiddelen. Ook komen nieuwe media, zoals blogs en podcasts aan bod. In deze nieuwe versie zijn recente ervaringen en ideeën verwerkt. Het combineert ervaringen uit de eigen praktijk met kennis uit het communicatie- en HR vak.<br />Deze uitgave is bestemd voor communicatie- en verandermanagers die de interne communicatie bij een verandering willen versterken. Daarnaast is het boek geschikt voor studenten aan hbo- en universitaire opleidingen die dieper op het onderwerp communicatie en verandering in willen gaan.<br />Over de auteur<br />Huib Koeleman is managing partner bij Euro RSCG Bikker. Binnen de keten Euro RSCG Worldwide PR is hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het vakgebied “Internal Communications”. Huib heeft diverse publicaties op zijn naam staan, waaronder het boek Interne communicatie als managementinstrument (1992) en als co-auteur Intranet voor de communicatieprofessional (2000). Hij adviseert en coacht management teams en verzorgt regelmatig workshops en lezingen over het onderwerp communicatie en veranderen.
Prijs
€ 10,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560996
   
Soort boek
Paperback


Vraag tijdens een evaluatie een verandermanager naar de belangrijkste factor voor het slagen van een veranderingsproces en hij zegt: interne communicatie. Jammer genoeg blijkt diezelfde verandermanager bij aanvang van het veranderingsproces de rol van communicatie te onderschatten. Interne communicatie verdient dus extra aandacht als integraal aspect van het veranderproces.<br />Om van medewerkers input te krijgen voor de veranderingen en om hen te helpen<br />begrijpen waarom en hoe de verandering plaats vindt; het zogenaamde betekenis<br />geven. Het ultieme recept voor communicatie rond veranderingen bestaat niet. Dit boek beschrijft vijf verschillende gekleurde brillen op veranderen, oorspronkelijk ontwikkeld door de Caluwé & Vermaak. Voor iedere bril<br />gelden andere wetten voor interne communicatie en zijn er verschillen tussen de<br />inhoud, strategie en communicatiemiddelen en -interventies.<br />Dit boek geeft u handreikingen. Het beschrijft de rol van communicatie per fase<br />en geeft een overzicht van diverse overlegvormen, face-to-face communicatiemogelijkheden en een scala aan communicatiemiddelen.<br />Ook komen nieuwe media, zoals blogs en podcasts aan bod. In deze nieuwe<br />versie zijn recente ervaringen en ideeën verwerkt. Het combineert ervaringen uit de eigen praktijk met kennis uit het communicatie- en HR-vak.<br /><br />Over de vorige druk werd onder meer geschreven:<br />"Een zeer bruikbaar instrument voor iedereen die met het onderwerp te maken heeft" <br />J. Spelbos op Managamentboek.nl<br /><br />"Dit boek is voor drukbezette communicatiemensen een uitkomst"<br />Nico Jong op logeion.nl<br /><br />"Een gedegen aanpak van de communicatieproblematiek omtrent veranderingen in<br />organisaties. Waardevol voor veranderingsmanagers."<br />Ir. K.W. Sijtsma op Bruna.nl<br /><br />Over de auteur<br />Huib Koeleman is managing partner bij Euro RSCG Bikker. Binnen de keten Euro RSCG Worldwide PR is hij is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het vakgebied "Internal Communications". Huib heeft diverse publicaties op zijn naam staan, waaronder het boek Interne communicatie als managementinstrument (1992) en als co-auteur Intranet voor de communicatieprofessional (2000).<br />Hij adviseert en coacht managementteams en verzorgt regelmatig workshops en lezingen over het onderwerp communicatie en veranderen.
Prijs
€ 16,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Huib Koeleman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 19,99
Tweedehands (3)
vanaf € 7,95
Nieuw (2)
vanaf € 46,95
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 12,90
Tweedehands (0)