> > > > > principes-marketing-5e

P. Kotler - Principes Marketing, 5/e

Het boek Principes Marketing, 5/e van de auteur P. Kotler is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Principes Marketing, 5/e" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043016223
   
Soort boek
Paperback


<p> Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. </p> <p> Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak<br />nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. </p> <p> Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. </p>
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043016223
   
Soort boek
Paperback


<p> Dit is de vierde editie van Principes van marketing, het toonaangevende marketinghandboek van Philip Kotler en Gary Armstrong, in de zeer succesvolle Europese bewerking van John Saunders en Veronica Wong. Dit boek biedt de lezer de meest complete en actuele inleiding in alle aspecten van moderne marketing. </p> <p> Met het oog op het toenemend belang van globalisering en e-business plaatsen de auteurs het marketingvak<br />nadrukkelijk in een mondiale context. Het boek bevat onder meer ruim zestig actuele Nederlandse en Vlaamse cases. Principes van marketing past een praktisch managementperspectief toe op de diverse marketingthema's. Daarmee, en dankzij een breed palet van didactische extra's, is dit boek bij uitstek geschikt voor tal van economische en bedrijfskundige opleidingen in het hoger onderwijs. Op grond van uitgebreid marktonderzoek in de Benelux zijn in deze vierde Nederlandse editie van Principes van marketing belangrijke verbeteringen aangebracht in inhoud en structuur, illustratieve voorbeelden, praktijkmateriaal en didactiek. </p> <p> Op de bij het boek geleverde dvd staan videocases aan de hand waarvan studenten kunnen zien hoe marketing in de praktijk werkt bij bedrijven als MTV, Bacardi, Rabobank en Bertolli. </p>
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van P. Kotler
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Mrkting Mngmt Ge

ISBN: 9781292092621


Bekijk boek

Nieuw (3)
vanaf € 49,99
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 19,99
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,17