ISBN: 9783662484890
Bekijk boek
Het boek Marketing, Essentie 9/e Xtra van de auteur Philip Kotler is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Marketing, Essentie 9/e Xtra" is tweedehands te koop vanaf € 7,99 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043095051
Soort boek
Paperback Marketing, de essentie + XTRA toegangscode 9e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095051 <br /><br />Deze nieuwe, geheel herziene, negende editie van Marketing de essentie biedt een compleet en helder overzicht van de elementaire marketingprincipes en -praktijken zonder daarbij te veel in details te treden. Het boek is een vertaling van de negende editie van Marketing, An Introduction en zeer uitgebreid bewerkt voor het onderwijs in Nederland en Belgi .<br /><br />Nieuw in deze editie:<br /> marketing via (sociale) netwerken en via mobiele telefoon.<br /> podcasting, vodcasting en interactieve tv.<br /> Nieuwe cases ( o.a. Bjorn Borg en Volvo)<br /> Uitgebreid ondersteunend materiaal op de website.<br /><br />Doelgroeg<br />Het boek is geschikt als inleiding tot de marketing voor commerci le opleidingen. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel geacht wordt inzicht te hebben in dit onderwerp.<br /><br />Verkorte inhoudsopgave<br />1 Inleiding<br />2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen<br />3 De marketingomgeving<br />4 Marktonderzoek<br />5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven<br />6 Marktsegmentatie en positionering<br />7 Producten, diensten en merkenstrategie<br />8 Prijsbeleid<br />9 Marketingkanalen en supply chain management<br />10 Ge ntegreerde marketingcommunicatie<br />11 De internationale markt<br />12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek<br /><br />Bijlage: het marketingplan<br />Trefwoordenlijst<br />Noten<br />Index<br /><br />Pearson XTRA<br />Voor het studiejaar 2011-2012 introduceert Pearson Education Pearson XTRA: Geheel nieuwe studiewebsites met studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten.<br /><br />Pearson XTRA biedt aanvullend studiemateriaal dat de student naar eigen inzicht kan gebruiken om te studeren. Het materiaal is echter ook bruikbaar voor docenten om tijdens colleges in te zetten of als huiswerkopdracht te geven. Het volgende studiemateriaal zit standaard bij Pearson XTRA: eText, Vragen, Begrippentrainer, Beeldbank, Discussie en Praktijk, Cases, Focus.<br /><br />Wat biedt Pearson XTRA aan docenten?<br />Bij Marketing, de essentie is het volgende docentmateriaal beschikbaar: Powerpoints, Toetsenbank, Docentenhandleiding, Actuele casus.<br /><br />Voor meer informatie ga naar www.pearsonxtra.nl
|
Prijs
€ 7,99 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043095051
Soort boek
Paperback Marketing, de essentie + XTRA toegangscode 9e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043095051 <br /><br />Deze nieuwe, geheel herziene, negende editie van Marketing de essentie biedt een compleet en helder overzicht van de elementaire marketingprincipes en -praktijken zonder daarbij te veel in details te treden. Het boek is een vertaling van de negende editie van Marketing, An Introduction en zeer uitgebreid bewerkt voor het onderwijs in Nederland en Belgi .<br /><br />Nieuw in deze editie:<br /> marketing via (sociale) netwerken en via mobiele telefoon.<br /> podcasting, vodcasting en interactieve tv.<br /> Nieuwe cases ( o.a. Bjorn Borg en Volvo)<br /> Uitgebreid ondersteunend materiaal op de website.<br /><br />Doelgroeg<br />Het boek is geschikt als inleiding tot de marketing voor commerci le opleidingen. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel geacht wordt inzicht te hebben in dit onderwerp.<br /><br />Verkorte inhoudsopgave<br />1 Inleiding<br />2 Bedrijfs- en marketingstrategie: samenwerkingsverbanden om klantrelaties op te bouwen<br />3 De marketingomgeving<br />4 Marktonderzoek<br />5 Koopgedrag van consumenten en bedrijven<br />6 Marktsegmentatie en positionering<br />7 Producten, diensten en merkenstrategie<br />8 Prijsbeleid<br />9 Marketingkanalen en supply chain management<br />10 Ge ntegreerde marketingcommunicatie<br />11 De internationale markt<br />12 Marketing en de maatschappij: maatschappelijke verantwoordelijkheid en marketingethiek<br /><br />Bijlage: het marketingplan<br />Trefwoordenlijst<br />Noten<br />Index<br /><br />Pearson XTRA<br />Voor het studiejaar 2011-2012 introduceert Pearson Education Pearson XTRA: Geheel nieuwe studiewebsites met studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten.<br /><br />Pearson XTRA biedt aanvullend studiemateriaal dat de student naar eigen inzicht kan gebruiken om te studeren. Het materiaal is echter ook bruikbaar voor docenten om tijdens colleges in te zetten of als huiswerkopdracht te geven. Het volgende studiemateriaal zit standaard bij Pearson XTRA: eText, Vragen, Begrippentrainer, Beeldbank, Discussie en Praktijk, Cases, Focus.<br /><br />Wat biedt Pearson XTRA aan docenten?<br />Bij Marketing, de essentie is het volgende docentmateriaal beschikbaar: Powerpoints, Toetsenbank, Docentenhandleiding, Actuele casus.<br /><br />Voor meer informatie ga naar www.pearsonxtra.nl
|
Prijs
€ 12,95 |
Bekijk boek |