> > > > > principes-van-marketing

Philip Kotler - Principes Van Marketing

Het boek Principes Van Marketing van de auteur Philip Kotler is 6 maal gevonden, 2 maal nieuw en 4 maal tweedehands. "Principes Van Marketing" is nieuw te koop vanaf € 44,95 bij Bol.com. "Principes Van Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,95 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 44,95 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (4) vanaf € 8,95 bij Bol.com Toon 4 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Principes Van Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Principes Van Marketing

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Principes Van Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789043034098
Levertijd: 5

Aanbieder:
€ 44,95
Principes Van Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789043038065
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 79,95
Tweedehands
We hebben 4 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043006507
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043022484
   
Soort boek
Paperback


Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.<br /><br />Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:<br />1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen<br />2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken<br />3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen<br />4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren<br />5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld<br /><br />Nieuw in deze editie<br />De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen. <br /><br />Doelgroep<br />Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.<br />
Prijs
€ 12,25
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043010719
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 15,05
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052612928
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 59,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Philip Kotler
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (4)
vanaf € 41,99
Tweedehands (0)
Marketing

ISBN: 9789052611020


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 22,95
Tweedehands (2)
vanaf € 11,20
Nieuw (2)
vanaf € 29,99
Tweedehands (0)