> > > > > sportmarketing-waardecreatie-binnen-de-sport

Robert Kok - Sportmarketing: Waardecreatie Binnen De Sport

Het boek Sportmarketing: Waardecreatie Binnen De Sport van de auteur Robert Kok is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Sportmarketing: Waardecreatie Binnen De Sport" is tweedehands te koop vanaf € 17,65 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 17,65 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Sportmarketing: Waardecreatie Binnen De Sport ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Sportmarketing: Waardecreatie Binnen De Sport

Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789054724070
   
Soort boek
Paperback


Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen. Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg. Daarnaast is hij actief als strategisch consultant binnen de sportmarketing en sportsponsoring. Hugo Gruijters is docent Sportbusiness aan Fontys Economische Hogeschool Tilburg, opleiding SPECO Sportcommunicatie. Hij verzorgt binnen deze opleiding onder andere cursussen op het gebied van sportmarketing, sportsponsoring en sportevenementen. Daarnaast is hij adviseur marketing & communicatie bij betaaldvoetbalorganisatie FC Eindhoven en teammanager en technisch commissielid bij hockeyvereniging DVS.
Prijs
€ 17,65
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789054723912
   
Soort boek
Paperback


waardecreatie binnen de sport Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website www.waardecreatiebinnendesport.nl, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.
Prijs
€ 36,40
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Robert Kok
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Sportsponsoring

ISBN: 9789043025096


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 43,50
Tweedehands (0)
Sportmarketing

ISBN: 9789043018524


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 8,45
Sportmarketing

ISBN: 9789043026055


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 43,50
Tweedehands (1)
€ 12,80