ISBN: 9789055519385
Bekijk boek
Het boek Brandworld van de auteur R. Van Kralingen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brandworld" is tweedehands te koop vanaf € 4,50 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014090863
Soort boek
Onbekende bindwijze Merken worden niet langer gezien als vehikel waarmee met de consument wordt gecommuniceerd. Tegenwoordig staan ze symbool voor een bedrijf en zijn opvattingen. BrandWorld beschrijft de ontwikkeling van merk tot (leef)concept en hoe het merk als concept steeds meer alle lagen van de samenleving zal beïnvloeden.<br />Brandworld is geen boek vol wetten en definities, maar vooral van visies en opvattingen. Het zet aan tot nadenken over de economische en maatschappelijke rol van management, marketing en merken. Daarnaast krijgt men nieuwe inzichten aangereikt over het creëren en onderhouden van merken.<br />Inhoudsopgave:<br />1. Het merk is dood, leve het merk, twijfel aan de effectiviteit van het merk<br />2. De chaotische context, alles verandert<br />3. De 'rightbrain' consumer, de revolutie van de rechterhersenhelft<br />4. De zoektocht naar zingeving, immateriële values steeds belangrijker<br />5. Oude wetten en nieuwe paradigma's, de twaalf inzichten<br />6. Trustbranding, hoe trustbrands te bouwen
|
Prijs
€ 4,50 |
Bekijk boek |