> > > > > complaint-management-unlocked-the-effects-of-different-variations-of-reactive-versus-proactive-webcare-on-consumer-responses-and-the-mediating-effect-of-customer-expectations

Anika Kunz - Complaint Management Unlocked. The Effects Of Different Variations Of Reactive Versus Proactive Webcare On Consumer Responses And The Mediating Effect Of Customer Expectations

Het boek Complaint Management Unlocked. The Effects Of Different Variations Of Reactive Versus Proactive Webcare On Consumer Responses And The Mediating Effect Of Customer Expectations van de auteur Anika Kunz is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Complaint Management Unlocked. The Effects Of Different Variations Of Reactive Versus Proactive Webcare On Consumer Responses And The Mediating Effect Of Customer Expectations" is nieuw te koop vanaf € 24,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 24,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden