> > > > > brand-breakout

Nirmalya Kumar - Brand Breakout

Het boek Brand Breakout van de auteur Nirmalya Kumar is 3 maal gevonden, 2 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Brand Breakout" is nieuw te koop vanaf € 26,10 bij Bol.com. "Brand Breakout" is tweedehands te koop vanaf € 11,40 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 26,10 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (1) vanaf € 11,40 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Brand Breakout

Type: Hardcover
ISBN: 9781137276612
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 26,10
Brand Breakout

Type: Paperback
ISBN: 9781137467591
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 49,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560415
   
Soort boek
Paperback


BRAND BREAKOUT HOE MERKEN UIT OPKOMENDE MARKTEN DE WERELD VEROVEREN. Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische schildpad, van b2b naar b2c, merken overnemen, cultuurgoed benutten - om van een nationaal merk een wereldmerk te maken. De auteurs onderzoeken van elke strategische route hoe deze het effectiefst kan worden uitgevoerd. Ook behandelen ze de problemen die bedrijven daarbij kunnen tegenkomen en laten ze zien hoe die kunnen worden ondervangen. Dit aan de hand van een groot aantal casestudies van onder meer HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas en Corona. De auteurs laten zien dat hun strategieën - en de principes van merkopbouw waarop deze berusten - blijvertjes zijn. Brand Breakout is een praktisch en verhelderend boek voor opkomende-marktmerken, maar ook verplichte lectuur voor westerse bedrijven. Die laatste doen er goed aan de uitdaging van zulke aanstormende bedrijven niet te onderschatten. Wie de strategieën en succesfactoren begrijpt, kan tegenstrategieën formuleren binnen deze nieuwe bedrijfsomgeving. Met dit boeiende, verhelderende boek heeft de lezer de kennis en technische vaardigheden in handen om het eigen merk naar een mondiaal plan te tillen.
Prijs
€ 11,40
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Nirmalya Kumar
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 19,59
Tweedehands (0)
Thinking Smart

ISBN: 9789352776566


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 39,99
Tweedehands (0)
India Inside

ISBN: 9781422158753


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 23,99
Tweedehands (0)