Het boek Meten En Verbeteren Van De Dienstverlening van de auteur Paul Kunst is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Meten En Verbeteren Van De Dienstverlening" is tweedehands te koop vanaf € 29,75 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789014063270
Soort boek
Paperback Dienstverlening is tegenwoordig synoniem voor klantgerichtheid. Of beter: klanttevredenheid. Voor het operationeel inrichten en besturen van organisaties kan dit voor problemen zorgen. Vaak omdat een gefundeerde zienswijze ontbreekt. De visie van het management op het vertalen van klantenverwachtingen naar de dagelijkse praktijk is dan ook van essentieel belang.<br /><br />Meten en verbeteren van de dienstverlening is een praktijkboek. Het kan van pas komen wanneer u daadwerkelijk aan de slag wilt met het verhogen van uw dienstverlening, klantgerichtheid, klanttevredenheid. Het tweede deel van het boek is zelfs volledig ingericht als werkboek, compleet met werkbladen die u voor uw eigen organisatie kunt toepassen. Veel succes!
|
Prijs
€ 29,75 |
Bekijk boek |