> > > > > meten-en-verbeteren-van-de-dienstverlening

Paul Kunst - Meten En Verbeteren Van De Dienstverlening

Het boek Meten En Verbeteren Van De Dienstverlening van de auteur Paul Kunst is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Meten En Verbeteren Van De Dienstverlening" is tweedehands te koop vanaf € 29,75 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 29,75 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014063270
   
Soort boek
Paperback


Dienstverlening is tegenwoordig synoniem voor klantgerichtheid. Of beter: klanttevredenheid. Voor het operationeel inrichten en besturen van organisaties kan dit voor problemen zorgen. Vaak omdat een gefundeerde zienswijze ontbreekt. De visie van het management op het vertalen van klantenverwachtingen naar de dagelijkse praktijk is dan ook van essentieel belang.<br /><br />Meten en verbeteren van de dienstverlening is een praktijkboek. Het kan van pas komen wanneer u daadwerkelijk aan de slag wilt met het verhogen van uw dienstverlening, klantgerichtheid, klanttevredenheid. Het tweede deel van het boek is zelfs volledig ingericht als werkboek, compleet met werkbladen die u voor uw eigen organisatie kunt toepassen. Veel succes!
Prijs
€ 29,75
Bekijk boek