> > > > > influence-of-social-media-in-promoting-sportswear-brands-and-consumer-decision-making

Vikas Kumar - Influence Of Social Media In Promoting Sportswear Brands And Consumer Decision Making

Het boek Influence Of Social Media In Promoting Sportswear Brands And Consumer Decision Making van de auteur Vikas Kumar is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influence Of Social Media In Promoting Sportswear Brands And Consumer Decision Making" is nieuw te koop vanaf € 28,08 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 28,08 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influence Of Social Media In Promoting Sportswear Brands And Consumer Decision Making

Type: Paperback
ISBN: 9785120150330
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 28,08


Andere populaire boeken van Vikas Kumar
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 62,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 15,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 240,99
Tweedehands (0)