> > > > > marktgericht-ondernemen

Fred Langerak - Marktgericht Ondernemen

Het boek Marktgericht Ondernemen van de auteur Fred Langerak is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marktgericht Ondernemen" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marktgericht Ondernemen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marktgericht Ondernemen
Marktgericht Ondernemen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014076348
   
Soort boek
Hardcover


<p> Het creëren van waarde voor klanten is de enige betrouwbare manier om volkomen klanttevredenheid en trouw te realiseren. Dit is dan ook precies datgene wat marktgerichte ondernemingen doen. Tegen deze achtergrond is het noodzakelijk om marktgerichte ondernemingen te identificeren, te begrijpen wat zij doen en te meten wat de voornaamste gevolgen van hun marktgerichtheid zijn. De uitdaging is verder om te begrijpen hoe een organisatie deze marktgerichtheid kan realiseren en in stand kan houden.<br />Deze uitdaging wordt in deze MarketingWijzer aangegaan. Het boek bevat concepten en methoden om marktgerichtheid binnen organisaties integraal te ontwikkelen. Het realiseren van superieure waarde voor klanten vormt hierbij zowel het uitgangspunt als doel. Vanuit klantwaarde als businessconcept wordt marktgerichtheid handen en voeten gegeven. Hierdoor worden alle facetten van de marktgerichtheid van een onderneming manifest en meetbaar gemaakt en legt het boek een basis voor de ontwikkeling van integrale markgerichtheid.<br />Dr. Fred Langerak is als universitair hoofddocent verbonden aan de vakgroep Marketing Management van de faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast is hij wetenschappelijk adviseur van Seven International, adviesbureau voor Customer Value Management en hoofdredacteur van Marketing Wise. In 1997 promoveerde hij op het proefschrift ‘De invloed van marktgerichtheid op de bedrijfsprestatie van industriële ondernemingen’. </p>
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek