> > > > > sportcommunicatie-tactiek-en-techniek

J. Lagae - Sportcommunicatie: Tactiek En Techniek

Het boek Sportcommunicatie: Tactiek En Techniek van de auteur J. Lagae is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Sportcommunicatie: Tactiek En Techniek" is tweedehands te koop vanaf € 11,91 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,91 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789054720614
   
Soort boek
Paperback


Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie<br />kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor<br />is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook (en vooral) de communicatie eromheen<br />is een vakgebied op zich geworden.<br />Een gedreven communicatiemanager dient dan ook niet alleen onderlegd<br />te zijn in het selecteren van te sponsoren objecten, maar evenzeer in hospitality,<br />persbenadering, crisiscommunicatie, reclame, direct marketing en sales promotions.<br />Tot slot mag een onderzoek naar de effectiviteit van de sponsoronderneming niet<br />ontbreken in zijn of haar takenpakket.<br />Sportcommunicatie: tactiek en techniek biedt een volledig inzicht in de toegenomen<br />complexiteit en verschillende invalshoeken van sportcommunicatie. De theorie van<br />sportcommunicatie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en<br />Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een grote hoeveelheid<br />unieke sportcases. Waaruit bestaat de strategie van sportsponsoring van Rabobank?<br />Hoe succesvol is de communicatie van wielersponsoring? Waarom is Ajax een<br />pionier op het vlak van merchandising en realiseert PSV een mooie inhaalbeweging?<br />Hoe exploiteert verzekeraar Fidea zijn veldritsponsoring? Waarom verdiende<br />de voetbalplaatjesactie van partner van het eredivisievoetbal PLUS terecht een<br />SponsorRing?<br />Dr. Wim Lagae is als hoofddocent sportmarketing en -communicatie verbonden<br />aan Lessius University College in Antwerpen en aan K.U.Leuven. Met dit<br />standaardwerk richt hij zich tot studenten én professionals op het gebied van<br />sportmarketingcommunicatie in de Lage Landen.
Prijs
€ 11,91
Bekijk boek


Andere populaire boeken van J. Lagae
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 7,50