> > > > > aan-de-slag-met-content-marketing

Aart Lensink - Aan De Slag Met Content Marketing

Het boek Aan De Slag Met Content Marketing van de auteur Aart Lensink is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Aan De Slag Met Content Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 11,95 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 11,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789491560477
   
Soort boek
Paperback


'Aan de slag met contentmarketing' van Aart Lensink is in de eerste plaats bedoeld voor marketeers en communicatiemensen.<br />In dit boek beantwoordt hij een aantal basisvragen op het voor velen relatief nieuwe terrein van contentmarketing.<br />Aart Lensink is directeur en mede-oprichter van LVB Networks, een van de grootste contentmarketing-bureaus. Hij begon als journalist bij dagbladen en later bij publieks- en vaktijdschriften en als eindredacteur van tv-nieuwsprogramma's. Vanaf het begin van LVB Networks (1996) richt hij zich op redactionele communicatie voor merken en organisaties. Branded content, customer media en content marketing; op die gebieden helpt LVB Networks klanten. Naast zijn werk bij LVB Networks is hij actief als bestuurslid van Platform Content, de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content.
Prijs
€ 11,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789492196217
   
Soort boek
Paperback


Contentmarketing is de snelst groeiende discipline in marketing. Met dank aan alle mogelijkheden om reclame te negeren of weg te klikken. Een nieuwe generatie marketeers snapt op hoofdlijnen hoe het werkt. Maar ontwikkel je nu een superieure contentstrategie? In dit boek gaat Aart Lensink, oprichter van het meest bekroonde contentmarketingbureau van Nederland, in op de vier belangrijkste pijlers van contentmarketing: ? Strategie ? Contentproductie ? Distributie ? Conversie Nieuwe ontwikkelingen komen uitgebreid aan bod. De opmars van campagnecontent, ofwel: hoe je op korte termijn succes boekt met contentmarketing. En de internationalisering van het contentvak. Waarom zelf ontwikkelen als je proven formats uit een ander land kunt halen?
Prijs
€ 19,70
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Aart Lensink
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Formats

ISBN: 9789491560682


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 33,50
Tweedehands (0)