> > > > > the-effect-of-advertisement-on-consumer-behavior-and-brand-preference

Bhai P S Lekshmi - The Effect Of Advertisement On Consumer Behavior And Brand Preference

Het boek The Effect Of Advertisement On Consumer Behavior And Brand Preference van de auteur Bhai P S Lekshmi is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effect Of Advertisement On Consumer Behavior And Brand Preference" is nieuw te koop vanaf € 98,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 98,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effect Of Advertisement On Consumer Behavior And Brand Preference

Type: Paperback
ISBN: 9783659467530
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 98,99


Andere populaire boeken van Bhai P S Lekshmi
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 31,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 43,99
Tweedehands (0)