Katheline De Lembre - Marketing

Het boek Marketing van de auteur Katheline De Lembre is 3 maal gevonden, 1 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Marketing" is nieuw te koop vanaf € 46,00 bij Bol.com. "Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 16,15 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 46,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (2) vanaf € 16,15 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketing
Marketing
Marketing

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789464142242
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 46,00
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033497834
   
Soort boek
Hardcover


Dit boek is ontstaan vanuit een voelbare behoefte aan een samenvattend overzicht in het domein van marketing. Het onderscheidt zich duidelijk van de vele uitgebreide, maar vaak complexe, marketinghandboeken.<br />Dit werk is in de eerste plaats een handboek voor bachelor- studenten die een helder en overzichtelijk beeld willen van het marketinglandschap. Het geeft een beknopt maar degelijk overzicht van de belangrijkste principes en processen binnen het marketinggebeuren. Het is dan ook interessant leesvoer voor elke leek die snel meer wil weten over het vakgebied marketing.<br />In zes delen wordt de lezer ingewijd in de basisprincipes van marketing. Deel 1 ontrafelt de kluwen van communicatie en marketing en reikt een begrijpelijk begrippenkader aan. In deel 2 krijgt de lezer inzicht in wat marketing is en hoe het marketingdenken is ge?volueerd. In deel 3 tot en met 6 gaat het handboek grondig in op de marketingmix. Elk marketinginstrument wordt ontleed en bekeken vanuit een communicatiestandpunt. Het is vanzelfsprekend dat ook recente processen als het gebruik van sociale online platformen, e-commerce en content marketing worden aangehaald.
Prijs
€ 16,15
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789463442312
   
Soort boek
Paperback


Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.<br /><br />De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Prijs
€ 51,57
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Katheline De Lembre
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (3)
vanaf € 15,99