> > > > > media-onder-de-loep

Katheline De Lembre - Media Onder De Loep

Het boek Media Onder De Loep van de auteur Katheline De Lembre is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Media Onder De Loep" is tweedehands te koop vanaf € 12,99 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 12,99 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Media Onder De Loep ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Media Onder De Loep

Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033493379
   
Soort boek
Paperback


MEDIA ONDER DE LOEP<br />EEN INLEIDING TOT DE MEDIASTUDIES<br />De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. Massamedia zijn commerciële producten die verkocht moeten worden aan steeds kritischer wordende mediaconsumenten. Crossmedialiteit en convergentie zijn trends die ervoor zorgen dat de traditionele media opgaan in een ruimer en complexer medialandschap.<br />Media onder de loep is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onont- beerlijk achten voor hun verdere loopbaan als media- professional. Speciale aandacht gaat uit naar media- marketing, commercialisering en concentratiebewe- gingen. Daarnaast biedt dit boek boeiend leesmateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het snel evolu- erende Belgische medialandschap.
Prijs
€ 12,99
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033483363
   
Soort boek
Paperback


?Media onder de loep, een inleiding in de mediastudies is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onontbeerlijk achten voor hun verdere loopbaan als mediaprofessional. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie een algemeen inzicht wil krijgen in het Vlaamse medialandschap.<br /><br />Doorheen de verschillende hoofdstukken wordt de lezer ingewijd in een landschap dat steeds in beweging is. Een veranderd gebruik van de media, nieuwe spelers op de markt, een gev arieerder aanbod,... Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de klassieke media opgaan in een ruimer media-landschap. De nadruk in dit werk ligt op de situering van de media in het algemeen –met focus op de printmedia en de digitale media.<br /><br />Speciale aandacht gaat uit naar mediamarketing, commercialisering en concentratiebewegingen. De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. De strijd om de lezer, kijker, luisteraar, surfer is de laatste decennia losgebarsten en maakt van massamedia commerciële producten die verkocht moeten worden. Het is dus ook belangrijk dat toekomstige mediaprofessionals de marketingprincipes in een mediabedrijf kunnen toepassen.<br />
Prijs
€ 15,99
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033485930
   
Soort boek
Paperback


Media onder de loep, een inleiding in de mediastudies is in de eerste plaats een handboek voor studenten die de studie van de massamedia onontbeerlijk achten voor hun verdere loopbaan als mediaprofessional. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie een algemeen inzicht wil krijgen in het Vlaamse medialandschap.<br /><br />Doorheen de verschillende hoofdstukken wordt de lezer ingewijd in een landschap dat steeds in beweging is. Een veranderd gebruik van de media, nieuwe spelers op de markt, een gev arieerder aanbod,... Dit alles heeft ervoor gezorgd dat de klassieke media opgaan in een ruimer media-landschap. De nadruk in dit werk ligt op de situering van de media in het algemeen -met focus op de printmedia en de digitale media.<br /><br />Speciale aandacht gaat uit naar mediamarketing, commercialisering en concentratiebewegingen. De tijd van media als familiebedrijfje of als spreekbuis van een politieke partij of vereniging is voorbij. De strijd om de lezer, kijker, luisteraar, surfer is de laatste decennia losgebarsten en maakt van massamedia commerciële producten die verkocht moeten worden. Het is dus ook belangrijk dat toekomstige mediaprofessionals de marketingprincipes in een mediabedrijf kunnen toepassen.<br /><br />Over de auteur:<br /><br />Katheline De Lembre is lector aan de Arteveldehogeschool te Gent. Ze doceert Mediastudies, Media-analyse en Marketing.
Prijs
€ 17,15
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Katheline De Lembre
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Marketing

ISBN: 9789033497834


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 24,95
Tweedehands (1)
€ 51,57