|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
Steeds meer organisaties kiezen voor een klantgerichte bedrijfsstrategie om de aanstormende concurrentie voor te blijven. De invoering van Customer Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing. De vraag voor velen is echter 'Hoe pak je dat aan?' CRM in de praktijk is een praktische handleiding voor het succesvol implementeren van CRM als bedrijfsstrategie. Het verschilt van vele andere publicaties over dit onderwerp doordat het een integrale beschrijving geeft van de meest uiteenlopende facetten van CRM. Alle aspecten die van belang zijn voor een succesvolle invoering van CRM komen aan bod. In dit boek staan drie vragen centraal:- Wat is CRM?- Hoe stel ik een CRM-strategie op?- Hoe implementeer ik een CRM-strategie? CRM in de praktijk is actueel en bijzonder praktijkgericht. Er is veel aandacht voor de 'lessons learned' van de afgelopen jaren. Het boek bevat vele cases, checklists en do's en don'ts. Het is de 'missing links' tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen. CRM in de praktijk is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt of bezig gaat houden met het opstellen en implementeren van een CRM-strategie. Het boek biedt tal van nuttige inzichten en tips en is zeer geschikt voor studenten in het hbo en w.o. Profiteer van de ervaringen die veel organisatie hebben opgedaan met CRM
|
Prijs
€ 12,28
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten<br />worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend<br />worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het<br />onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen<br />overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer<br />Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.<br /><br />CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.<br /><br />Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:<br />* Van relatiemanagement naar communitymanagement;<br />* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;<br />* Van producten naar diensten naar belevingen;<br />* Mobiel internet en mobiele ICT;<br />* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.<br /><br />CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen<br />die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil<br />versterken.<br /><br />Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan<br />twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als<br />zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.<br /><br />'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'<br />Rob Beltman, Consultant ICSB<br /><br />'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'<br />Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
|
Prijs
€ 14,85
|
Bekijk boek
|