> > > > > the-globallocal-paradox-in-international-advertising-can-marketing-really-be-international

Christina Liessem - The Global-local Paradox In International Advertising. Can Marketing Really Be International?

Het boek The Global-local Paradox In International Advertising. Can Marketing Really Be International? van de auteur Christina Liessem is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Global-local Paradox In International Advertising. Can Marketing Really Be International?" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
€ 23,99


Andere populaire boeken van Christina Liessem
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 24,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 23,99
Tweedehands (0)