> > > > > marketingcommunicatie-in-14-stappen

Guy Van Liemt - Marketingcommunicatie In 14 Stappen

Het boek Marketingcommunicatie In 14 Stappen van de auteur Guy Van Liemt is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingcommunicatie In 14 Stappen" is nieuw te koop vanaf € 82,95 bij Bol.com. "Marketingcommunicatie In 14 Stappen" is tweedehands te koop vanaf € 36,85 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 82,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 36,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketingcommunicatie In 14 Stappen

Type: Paperback
ISBN: 9789001752224
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 82,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001820596
   
Soort boek
Hardcover


Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018! Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven. Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen? - Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven. - behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied - hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumenten Online ondersteuning De online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.
Prijs
€ 36,85
Bekijk boek