> > > > > phraseological-units-in-advertising-an-empirical-analysis-of-the-effects-of-modified-linguistic-expressions

Barbara Lohmann - Phraseological Units In Advertising. An Empirical Analysis Of The Effects Of Modified Linguistic Expressions

Het boek Phraseological Units In Advertising. An Empirical Analysis Of The Effects Of Modified Linguistic Expressions van de auteur Barbara Lohmann is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Phraseological Units In Advertising. An Empirical Analysis Of The Effects Of Modified Linguistic Expressions" is nieuw te koop vanaf € 23,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 23,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden