> > > > > gonzo-marketing

Christopher Locke - Gonzo Marketing

Het boek Gonzo Marketing van de auteur Christopher Locke is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Gonzo Marketing" is nieuw te koop vanaf € 17,99 bij Bol.com. "Gonzo Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 13,95 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 17,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 13,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Gonzo Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9780738207698
Levertijd: 65

Aanbieder:
€ 17,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014090832
   
Soort boek
Paperback


De reclamekoers moet 180 graden worden bijgesteld. 'Wij willen uw geld' werkt niet meer. Zeker als het gaat om adverteren op internet is 'wij delen uw belangstelling' de enige juiste insteek. Gonzo Marketing biedt daarom handvatten voor marketeers en andere betrokkenen om de klant beter te leren kennen, onder meer door letterlijk met hem in gesprek te gaan. <br />Deze Nederlandse vertaling van het Amerikaanse boek (door Harvard Business Review gekozen tot een van de beste boeken voor het bedrijfsleven van 2001) is vooral bedoeld voor de marketing van massaproducten, hoewel ook andere producenten hier hun voordeel mee kunnen doen. Zeker als zij alle media (ook internet) willen inzetten in hun promotie, biedt Gonzo marketing een praktische methode aan. Daarbij gaat het erom dat de organisatie inhaakt op, luistert naar en zelfs allianties vormt met opkomende online markten die waarschijnlijk meer weten dan uzelf. Volgens auteur Christopher Locke zijn het paradoxaal genoeg ook de bedrijven die dergelijke netwerkgemeenschappen ondersteunen, die alles kunnen krijgen wat zij altijd al wilden hebben: een groter marktaandeel, een loyale klantenkring en/of merkentrouw.<br />Simpelweg banners plaatsen op een site of klanten ongevraagd per mail reclame sturen is dan uit den boze. Het moet subtieler, smaakvoller en zeker ook minder opdringerig. Daarbij is een belangrijke rol weggelegd voor alle medewerkers in de organisatie. Gonzo Marketing schudt de organisatie daarom wakker, van de werkvloer tot de directiekamer. <br />Auteur Christopher Locke werkte onder meer voor Fujitsu , Ricoh, Mecklermedia en IBM. In een overzicht van de Financial Times Group stond hij in 2001 in de top 5o van 'Denkers' op het gebied van zakenleven. Daarvoor maakte hij furore als mede-auteur van The Cluetrain Manifesto en is hij nog steeds een bekend publicist in webzine Entropy Gradient Reversals. Hij schreef tevens voor Forbes, Information Week en Harvard Business Review.
Prijs
€ 13,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Christopher Locke
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (3)
vanaf € 17,95
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 18,30
Tweedehands (0)
Nieuw (2)
vanaf € 14,99
Tweedehands (0)