ISBN: 9789462761230
Bekijk boek
Het boek Management Topic (luisterboek) van de auteur Hans Van Der Loo is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Management Topic (luisterboek)" is tweedehands te koop vanaf € 6,97 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789089590237
Soort boek
Luisterboek op CD "Management Topic (luisterboek) 1e druk is een boek van Hans van der Loo uitgegeven bij Mainpress B.V.. ISBN 9789089590237 <br /><br />In deze aflevering van ""Management Topics"" een actueel onderwerp: de crisis. Wat preciezer: hoe overleef je als bedrijf de crisis? En hoe kun je zelfs sterker uit een crisis tevoorschijn komen? Met andere woorden: hoe word je een ware crisiskampioen?. Waar een crisis is, zijn verliezers. Maar er zijn ook altijd winnaars. Ondanks alle ellende die een crisis veroorzaakt. Denk maar aan Coca-Cola, Proctor Gamble, IBM en Hero na de depressie van de jaren twintig, Southwest Airlines na de aanslagen op 11 september 2001. Ook in de huidige crisis staan er bedrijven op die zich als ware crisiskampioenen ontpoppen. . De vraag is nu wat sommige bedrijven tot winnaar maakt. Waarom lukt het de een om van de crisis te profiteren, terwijl de ander alleen maar dieper in het moeras zakt? Wat kenmerkt de winnaars? Waar halen zij de kracht vandaan om te pieken wanneer anderen in het dal zitten? . Hans van der Loo vertelt in ""Maak van je organisatie een crisiskampioen!"" welke kenmerkende eigenschappen crisiskampioenen hebben. Hij laat zien hoe zij deze kwaliteiten op de juiste wijze met elkaar verbinden, zodat ze in staat zijn om boven zichzelf en anderen uit te stijgen. Van der Loo illustreert dit met een vergelijking tussen Nokia en Ericsson.. Inhoudsopgave:1. Inleiding2. Ondeugden van crisismanagement3. Het clichebeeld van een crisis4. Crises als rommelig proces5. Nokia versus Ericsson: kleine brand, grote gevolgen6. Waarom Nokia piekte en Ericsson niet7. De kracht van de crisiskampioen8. Conclusie<br /><b>Deze uitgave betreft een audioboek.</b>"
|
Prijs
€ 6,97 |
Bekijk boek | |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789089590237
Soort boek
Luisterboek op CD In deze aflevering van 'Management Topics' een actueel onderwerp: de crisis. Wat preciezer: hoe overleef je als bedrijf de crisis? En hoe kun je zelfs sterker uit een crisis tevoorschijn komen? Met andere woorden: hoe word je een ware crisiskampioen? <br /> <br />Waar een crisis is, zijn verliezers. Maar er zijn ook altijd winnaars. Ondanks alle ellende die een crisis veroorzaakt. Denk maar aan Coca-Cola, Proctor & Gamble, IBM en Hero na de depressie van de jaren twintig, Southwest Airlines na de aanslagen op 11 september 2001. Ook in de huidige crisis staan er bedrijven op die zich als ware crisiskampioenen ontpoppen. <br /> <br />De vraag is nu wat sommige bedrijven tot winnaar maakt. Waarom lukt het de één om van de crisis te profiteren, terwijl de ander alleen maar dieper in het moeras zakt? Wat kenmerkt de winnaars? Waar halen zij de kracht vandaan om te pieken wanneer anderen in het dal zitten? <br /> <br />Hans van der Loo vertelt in 'Maak van je organisatie een crisiskampioen!' welke kenmerkende eigenschappen crisiskampioenen hebben. Hij laat zien hoe zij deze kwaliteiten op de juiste wijze met elkaar verbinden, zodat ze in staat zijn om boven zichzelf en anderen uit te stijgen. Van der Loo illustreert dit met een vergelijking tussen Nokia en Ericsson. <br /> <br />Inhoudsopgave: <br />1. Inleiding <br />2. Ondeugden van crisismanagement <br />3. Het clichébeeld van een crisis <br />4. Crises als rommelig proces <br />5. Nokia versus Ericsson: kleine brand, grote gevolgen <br />6. Waarom Nokia piekte en Ericsson niet <br />7. De kracht van de crisiskampioen <br />8. Conclusie
|
Prijs
€ 6,97 |
Bekijk boek |