> > > > > een-beter-milieu-begint-bij-de-marketeer

Jan Looman - Een Beter Milieu Begint Bij De Marketeer

Het boek Een Beter Milieu Begint Bij De Marketeer van de auteur Jan Looman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Een Beter Milieu Begint Bij De Marketeer" is tweedehands te koop vanaf € 16,20 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 16,20 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789060928967
   
Soort boek
Paperback


De zorg om het milieu speelt in onze samenleving een steeds grotere rol. Voor marketeers is het onderwerp dan ook een belangrijk marketinginstrument geworden. Te zeer zijn zij evenwel gericht op de verkoop van produkten en diensten, te weinig nog op het ontwikkelen en commercialiseren van 'schone' alternatieven. En daarin valt juist de werkelijke milieuwinst te behalen. Aan een dergelijk milieubewuste produktinnovatie zullen echter bedrijfseconomische overwegingen ten grondslag moeten liggen. Ondernemingen zullen niet innoveren als er geen bedrijfseconomisch succes te verwachten is. In dit kader is voor de marketeer een sleutelrol weggelegd. Dit boek vertelt hoe. Milieumanagement is een vakgebied dat de laatste jaren een snelle ontwikkeling doormaakt. Milieuzorgsystemen, verslaglegging en audits zij bekende begrippen geworden. Onderwerpen als organisatie en technologie kregen veel aandacht. Marketing bleef tot nu toe op afstand. Ten onrechte. Dit boek laat zien waarom en hoe de marke
Prijs
€ 16,20
Bekijk boek