Het boek Een Beter Milieu Begint Bij De Marketeer van de auteur Jan Looman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Een Beter Milieu Begint Bij De Marketeer" is tweedehands te koop vanaf € 16,20 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789060928967
Soort boek
Paperback De zorg om het milieu speelt in onze samenleving een steeds grotere rol. Voor marketeers is het onderwerp dan ook een belangrijk marketinginstrument geworden. Te zeer zijn zij evenwel gericht op de verkoop van produkten en diensten, te weinig nog op het ontwikkelen en commercialiseren van 'schone' alternatieven. En daarin valt juist de werkelijke milieuwinst te behalen. Aan een dergelijk milieubewuste produktinnovatie zullen echter bedrijfseconomische overwegingen ten grondslag moeten liggen. Ondernemingen zullen niet innoveren als er geen bedrijfseconomisch succes te verwachten is. In dit kader is voor de marketeer een sleutelrol weggelegd. Dit boek vertelt hoe. Milieumanagement is een vakgebied dat de laatste jaren een snelle ontwikkeling doormaakt. Milieuzorgsystemen, verslaglegging en audits zij bekende begrippen geworden. Onderwerpen als organisatie en technologie kregen veel aandacht. Marketing bleef tot nu toe op afstand. Ten onrechte. Dit boek laat zien waarom en hoe de marke
|
Prijs
€ 16,20 |
Bekijk boek |