> > > > > strategische-allianties

H.P. Lorange - Strategische Allianties

Het boek Strategische Allianties van de auteur H.P. Lorange is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Strategische Allianties" is tweedehands te koop vanaf € 23,75 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 23,75 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Strategische Allianties ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Strategische Allianties

Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020924886
   
Soort boek
Hardcover


''De auteurs analyseren meer dan 30 allianties in de Verenigde Staten, Japan en Europa en geven een blauwdruk voor het succesvol vormen en implementeren van een alliantie.''
Prijs
€ 23,75
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789055940097
   
Soort boek
Hardcover


Strategische allianties 1e druk is een boek van Lorange uitgegeven bij Scriptum. ISBN 9789055940097 <br /><br />Strategische allianties worden steeds belangrijker in de intensief concurrerende bedrijfswereld. Zij kunnen echter een paradox betekenen omdat strategische allianties per definitie samenwerking tussen meer bedrijven inhouden.<br />Strategische allianties vertegenwoordigen voor 'behoeftige' bedrijven een manier om hun individuele strategie n voort te zetten, ondanks hun, op sommige gebieden, beperkte middelen. Toch zijn deze bedrijven niet noodzakelijkerwijs uit op een snelle oplossing van hun gebrek aan middelen, en evenmin zijn zij ongeduldig in hun handelen. <br />Strategische allianties vereisen, zoals deze bedrijven erkennen, een visie op de lange termijn: een wil om in een relatie te investeren. Met zou strategische allianties moeten zien als een middel tot een doel, en niet als een doel op zich. De voornaamste beweegreden achter dit allen is natuurlijk dat n en n meer dat twee zou kunnen zijn. De partners zouden met deze allianties meer succes moeten hebben in een concurrerende omgeving dan wanneer zij alleen zouden opereren. <br />De algemene boodschap van dit boek is dat voor bedrijven die succesvol willen zijn in een concurrerende omgeving, een benadering van samenwerking realistischer is dan een van concurrentie. Lorange en Roos benadrukken de manier waarop strategische allianties gevormd in ingevoerd worden en hoe zij zich ontwikkelen om langzamerhand synergie te bereiken.
Prijs
€ 39,95
Bekijk boek