> > > > > influencing-factors-for-customers-to-adopt-online-shopping

Mahshid Lonbani - Influencing Factors For Customers To Adopt Online Shopping

Het boek Influencing Factors For Customers To Adopt Online Shopping van de auteur Mahshid Lonbani is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Influencing Factors For Customers To Adopt Online Shopping" is nieuw te koop vanaf € 61,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 61,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Influencing Factors For Customers To Adopt Online Shopping

Type: Paperback
ISBN: 9783659455285
Levertijd: 15

Aanbieder:
€ 61,90