> > > > > marketingplan

Marc Logman - Marketingplan

Het boek Marketingplan van de auteur Marc Logman is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketingplan" is nieuw te koop vanaf € 31,00 bij Bol.com. "Marketingplan" is tweedehands te koop vanaf € 19,30 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 31,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 19,30 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketingplan ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketingplan
Marketingplan
Marketing Plan

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketingplan

Type: Paperback
ISBN: 9789044138979
Levertijd: 12

Aanbieder:
€ 31,00
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789044135893
   
Soort boek
Paperback


Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde marketingbeslissingen nemen. Het hanteren van een planmatige structuur geeft daarbij een houvast. In dit boek worden een kader en een aantal tools/tips aangereikt die de product-, brand- of marketingmanager toelaten om het marketingplan beter te structureren en aan te sturen. Deze werkwijze is bruikbaar op diverse planningsniveaus (merk-, business unit of ondernemingsniveau) en in verschillende markten (business-to-consumer, business-to-business, internationaal enz.). De kunst bij het ontwikkelen van een consistent en dynamisch marketingplan bestaat erin om op bepaalde componenten in te zoomen met het juiste detailniveau, maar tegelijkertijd ook het ruimere plaatje te blijven zien (uitzoomen op het groter geheel van verschillende met elkaar verweven componenten). Ook heeft het boek oog voor het maken van groeibewegingen, waarbij moet worden nagegaan in welke mate men connecteert/disconnecteert met het heden en verleden als bedrijf/merk. Over de auteur Marc Logman is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen. Hij doceert marketing en business modeling aan verschillende universiteiten (onder meer de KU Leuven en de Universiteit Hasselt) en business schools (zoals de Flanders Business School). Hij publiceerde vele internationale artikels. In 2008 won hij een Internationale Award van SAVE International voor beste paper van het jaar rond value engineering (waardeanalyse). Zijn interessegebied is vooral logical management of het logisch aanpakken van marketing- en managementproblemen (www.logicalmanagement.be).
Prijs
€ 19,30
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Marc Logman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 22,35
Tweedehands (0)