> > > > > passie-emotie-liefde-voor-de-klant

Richard Lopes-slot - Passie, Emotie, Liefde Voor De Klant

Het boek Passie, Emotie, Liefde Voor De Klant van de auteur Richard Lopes-slot is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Passie, Emotie, Liefde Voor De Klant" is tweedehands te koop vanaf € 12,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789082853506
   
Soort boek
Hardcover


Passie, emotie en liefde voor de klant. Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening in 7 minuten!<br /><br />Excellente Klantbediening in 7 minuten! Het verlenen van Excellente Klantbediening wordt steeds belangrijker. Richard Lopes-Slot, sinds 20 jaar professioneel adviseur en specialist in excellent klantcontact, geeft met dit praktijkgerichte boek alle adviseurs en verkopers de mogelijkheid ook een pro te worden op dit gebied! De kunst om tijdens je klantcontact een Excellente Klantbediening te realiseren in 7 minuten staat centraal in alle hoofdstukken. Lopes-Slot wijst je de weg om via, zoals hij dat noemt, de Cloud en de Tornado ook jouw klant excellent te bedienen. Zijn sleutelwoorden daarbij zijn passie, emotie en liefde voor de klant. Je leert snel de diverse klantprofielen te herkennen zodat je 'op maat' kunt reageren in een gesprek. Aan de hand van het Tornadomodel krijg je tal van oefeningen en tips om je gesprekken nóg beter te laten verlopen. Je gaat je Cloud vullen met competenties en ervaringen, zodat je voldoende tools hebt om ook de Excellente Klantbediening te realiseren! Je krijgt tips en oefeningen om het gesprek goed voor te bereiden en een goede gespreksstructuur te hanteren. Zo zorg je voor een goed gevoel bij jezelf en bij de klant: een win-win situatie! Ervaar ook het tornado-effect en raak het hart van je klant! Eén hoofdstuk van dit boek is geheel gewijd aan jouw persoonlijke coachingplan en talloze oefeningen, zodat ook jij een pro in Excellente Klantbediening kunt worden. Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening.
Prijs
€ 12,90
Bekijk boek