> > > > > an-assessment-of-factors-affecting-quality-customer-care-in-the-telkom-industry-a-survey-of-telkom-kenya

Steve Lucky Ogwe - An Assessment Of Factors Affecting Quality Customer Care In The Telkom Industry - A Survey Of Telkom Kenya

Het boek An Assessment Of Factors Affecting Quality Customer Care In The Telkom Industry - A Survey Of Telkom Kenya van de auteur Steve Lucky Ogwe is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "An Assessment Of Factors Affecting Quality Customer Care In The Telkom Industry - A Survey Of Telkom Kenya" is nieuw te koop vanaf € 53,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 53,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden