> > > > > service-quality-management-in-banking-restaurant-hospital-waterpark

Brahmbhatt Mamta - Service Quality Management In Banking, Restaurant, Hospital & Waterpark

Het boek Service Quality Management In Banking, Restaurant, Hospital & Waterpark van de auteur Brahmbhatt Mamta is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Service Quality Management In Banking, Restaurant, Hospital & Waterpark" is nieuw te koop vanaf € 55,93 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 55,93 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Service Quality Management In Banking, Restaurant, Hospital & Waterpark

Type: Paperback
ISBN: 9783847347798
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 55,93


Andere populaire boeken van Brahmbhatt Mamta
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 58,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 65,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 53,99
Tweedehands (0)