> > > > > a-study-on-customer-satisfaction-and-retention-in-the-telecommunication-industry-an-empirical-study-of-the-new-juaben-municipality

Collins Marfo Agyeman - A Study On Customer Satisfaction And Retention In The Telecommunication Industry; An Empirical Study Of The New Juaben Municipality

Het boek A Study On Customer Satisfaction And Retention In The Telecommunication Industry; An Empirical Study Of The New Juaben Municipality van de auteur Collins Marfo Agyeman is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "A Study On Customer Satisfaction And Retention In The Telecommunication Industry; An Empirical Study Of The New Juaben Municipality" is nieuw te koop vanaf € 27,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 27,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Collins Marfo Agyeman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 58,99
Tweedehands (0)