Het boek De Digitale Waardeketen van de auteur Cronin Mary is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Digitale Waardeketen" is tweedehands te koop vanaf € 13,85 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043004725
Soort boek
Hardcover In De digitale waardeketen beargumenteert internetdeskundige Mary Cronin dat het bedrijven niet zal lukken e-business te integreren, zolang ze de traditionele waardeketen blijven gebruiken als het strategische model voor de onderneming. Ze introduceert een heel nieuw organisatiemodel voor het bedrijf, dat ze het digitaal waardesysteem noemt. Dit systeem richt zich niet op statische, interne 'ketens', maar op dynamische, externe relatienetwerken, die volledig voordeel halen uit de macht, de flexibiliteit en de mogelijkheden van het digitale tijdperk. Volgens Cronin bepalen vier factoren het nieuwe waardesysteem voor digitale bedrijven: (1) samenwerking met meerdere deelnemers buiten het bedrijf, gebaseerd op realtime-samenvoeging van informatie; (2) de implementatie in het bedrijf van dynamische prijsbepaling voor digitale markten; (3) het opbouwen van een vertrouwensrelatie met de klant, en het garanderen van langdurige opbrengsten door middel van een proactieve balans van privacy en verpersoonlijking; (4) essenti?le, op relaties gebaseerde online diensten, die 'on the fly' aan de klanten geleverd kunnen worden.
|
Prijs
€ 13,85 |
Bekijk boek |