> > > > > het-nieuwe-ondernemen

Erik Mathijs - Het Nieuwe Ondernemen

Het boek Het Nieuwe Ondernemen van de auteur Erik Mathijs is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Het Nieuwe Ondernemen" is tweedehands te koop vanaf € 10,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 10,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Het Nieuwe Ondernemen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Het Nieuwe Ondernemen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020960808
   
Soort boek
Paperback


Kan er in de toekomst nog op dezelfde manier geproduceerd en gecommercialiseerd worden zoals tot nu het geval was? De auteurs van het boek 'Het nieuwe ondernemen' zijn er van overtuigd dat dit niet kan: om op een duurzame manier meerwaarde te creëren, zowel voor de consument als voor de producent, zijn nieuwe vormen van ondernemen noodzakelijk. In dit boek belichten de auteurs eerst de disconnecties die ontstaan zijn tussen de consumenten en de producenten, omwille van allerhande factoren (o.a. de globalisering, de opkomst van de nieuwe economie, ...) en waarom er geen spontane samenwerking ontstaat. Vervolgens leggen ze uit hoe er op een nieuwe manier toegevoegde waarde gecreëerd moet worden en komen ze, via een nieuwe kijk op samenwerking en communicatie, tot de meerwaardecirkel. Tenslotte werken ze het begrip 'cocreatie' uit en tonen aan op welke manier er concreet gestalte aan gegeven kan worden. Essentieel is volgens de auteurs te erkennen dat (meer)waarde niet meer alleen door de onderneming zelf maar ook door de klant mee gecreëerd wordt. Vandaar het belang dat ze hechten aan de rol die weggelegd is voor actoren zoals consumentenorganisaties, pressie- en belangengroepen, NGO's onderzoeksinstellingen, e.d. Dit boek biedt verhelderende inzichten, onmisbaar voor al wie 'bedrijvig' is als producent of consument - dus voor ieder van ons. De auteurs halen hun voorbeelden meestal uit de landbouw- en voedingssector - waar ze zelf bij betrokken zijn - maar hun inzichten zijn evenzeer bruikbaar in de overige sectoren evenals bij maatschappelijke problemen waar disconnecties aan de basis liggen. Uit de inhoud: Deel 1: Disconnecties. Inleiding - Van disconnecties tot dialoog - Het dilemma Deel 2: De meerwaardecirkel. Waarde - Informatie - Samenwerking - Communicatie Deel 3: Het nieuwe ondernemen. Stappen naar cocreatie - Epiloog
Prijs
€ 10,90
Bekijk boek