> > > > > marketing-management-a-study-of-consumer-perceptions-of-value-in-relation-to-the-blackberry-product-versus-the-iphone

Fotini Mastroianni - Marketing Management. A Study Of Consumer Perceptions Of Value In Relation To The Blackberry Product Versus The Iphone

Het boek Marketing Management. A Study Of Consumer Perceptions Of Value In Relation To The Blackberry Product Versus The Iphone van de auteur Fotini Mastroianni is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Marketing Management. A Study Of Consumer Perceptions Of Value In Relation To The Blackberry Product Versus The Iphone" is nieuw te koop vanaf € 35,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 35,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden


Andere populaire boeken van Fotini Mastroianni
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 32,99
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 45,99
Tweedehands (0)