> > > > > waardecreatie-en-innovatie-in-de-industrie

Matthyssens - Waardecreatie En Innovatie In De Industrie

Het boek Waardecreatie En Innovatie In De Industrie van de auteur Matthyssens is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Waardecreatie En Innovatie In De Industrie" is tweedehands te koop vanaf € 13,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 13,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789033455315
   
Soort boek
Paperback


Waardecreatie en innovatie in de industrie<br />Nieuwe denkkaders versus oude gewoontes<br />Dit boek van de Nederlandse Stichting Techniek en Marketing wil inzicht verschaffen in de wijze waarop de marketingfunctie kan bijdragen in de groei van de onderneming. Waardecreatie en meer specifiek de creatie van klantenwaarde is niet meer weg te denken uit het jargon van de industriële marketeer.<br />Het aanleveren van oplossingen voor huidige en latente problemen komt centraal te staan voor de klant. Een dergelijke instelling creëert een dynamiek in de eigen organisatie die gericht is op vernieuwing en vooruitgang. Dit boek heeft de ambitie om de problematiek van waardecreatie voor klanten grondig te bespreken en een roadmap aan te reiken voor de industriële onderneming die op zoek is naar de creatie van meerwaarde voor klanten. Ondernemingen moeten geen nieuwe marketingtechnieken gebruiken maar moeten de technieken die voorhanden zijn vanuit een ander perspectief toepassen, wat het 'gedrag' van de onderneming op een duurzame manier zal veranderen.<br />Dit boek richt zich tot managers van industriële bedrijven die zich willen onderscheiden of hun comfortabele positie in de markt wensen te versterken. Het boek is een strategisch marketingboek maar richt zich niet enkel tot marketingmanagers maar tot iedereen in de organisatie die de waardecreatie voor zijn klanten wenst te vergroten. Het boek is specifiek geënt op de context van business-to-business-markten, vooral van de industriële bedrijven.<br />
Prijs
€ 13,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Matthyssens
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 13,95
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 53,84