> > > > > the-role-of-culture-in-social-media-marketing-a-systematic-literature-review

Mahendran, Nivedha - The Role Of Culture In Social Media Marketing. A Systematic Literature Review

Het boek The Role Of Culture In Social Media Marketing. A Systematic Literature Review van de auteur Mahendran, Nivedha is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Role Of Culture In Social Media Marketing. A Systematic Literature Review" is nieuw te koop vanaf € 56,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 56,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Role Of Culture In Social Media Marketing. A Systematic Literature Review

Type: Paperback
ISBN: 9783668896062
Levertijd: 8

Aanbieder:
€ 56,99