Het boek Telefacing - Het Nieuwe Acquir van de auteur Maarel, Ron Van Der; Zonneveld, Joost is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Telefacing - Het Nieuwe Acquir" is tweedehands te koop vanaf € 11,75 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789043025409
Soort boek
Hardcover Telefacing is een nieuwe acquisitiemethode die beeldbellen combineert met de mogelijkheid om op allerlei andere manieren interactie aan te gaan met de klant. Denk aan het delen van documenten, samen iets visualiseren op een digitaal whiteboard, het (laten) invullen van een enquete of het gezamenlijk bekijken van een website waarbij de klant iets kan aanwijzen of invullen. Telefacing kan niet alleen de acquisitiekosten met 20 tot 40 procent verlagen, het bespaart ook veel tijd. Dit boek vertelt uitgebreid hoe je met telefacing aan de slag kunt gaan en het implementeert in de eigen organisatie of onderneming. Onder andere de structuur van een telefacinggesprek wordt behandeld aan de hand van beinvloedingsprincipes van Robert Cialdini en diverse cases van een aantal grote Nederlandse ondernemingen komen aan bod. Telefacing is een primeur. Er is nog geen ander boek over deze baanbrekende vorm van acquisitie verschenen. Ron van der Maarel is directeur van Sales Companion bv, een organisatie gespecialiseerd in commercieel advies, training en coaching. Hij startte zijn carriere als accountmanager, gaf leiding aan verkoopteams en werkte daarna tien jaar als commercieel gedragstrainer. Joost Zonneveld is eigenaar van INNOS, dat zich speciaal richt op innovaties binnen sales. De innovaties komen voort uit 20 jaar praktijkervaring. Joost traint en coacht mensen op het gebied van commerciele vaardigheden en gedragsverandering.
|
Prijs
€ 11,75 |
Bekijk boek |