> > > > > factors-influencing-the-impulse-buying-behaviour-of-apparel-consumers

Malliyoor Mana, Samkhyan - Factors Influencing The Impulse Buying Behaviour Of Apparel Consumers

Het boek Factors Influencing The Impulse Buying Behaviour Of Apparel Consumers van de auteur Malliyoor Mana, Samkhyan is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Factors Influencing The Impulse Buying Behaviour Of Apparel Consumers" is nieuw te koop vanaf € 52,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 52,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Factors Influencing The Impulse Buying Behaviour Of Apparel Consumers

Type: Paperback
ISBN: 9783668668355
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 52,99