> > > > > routledge-studies-in-marketing-place-branding-and-marketing-from-a-policy-perspective

Vincent Mabillard - Routledge Studies In Marketing- Place Branding And Marketing From A Policy Perspective

Het boek Routledge Studies In Marketing- Place Branding And Marketing From A Policy Perspective van de auteur Vincent Mabillard is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Studies In Marketing- Place Branding And Marketing From A Policy Perspective" is nieuw te koop vanaf € 169,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 169,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Studies In Marketing- Place Branding And Marketing From A Policy Perspective

Type: Hardcover
ISBN: 9781032260310
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 169,00