> > > > > nurses-perceptions-role-in-service-quality-and-customer-satisfaction

Vivienne M. Martin - Nurses' Perceptions: Role In Service Quality And Customer Satisfaction

Het boek Nurses' Perceptions: Role In Service Quality And Customer Satisfaction van de auteur Vivienne M. Martin is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Nurses' Perceptions: Role In Service Quality And Customer Satisfaction" is nieuw te koop vanaf € 79,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 79,90 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Nurses' Perceptions: Role In Service Quality And Customer Satisfaction

Type: Paperback
ISBN: 9783659839290
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 79,90