> > > > > een-praktische-kijk-op-marketing-en-strategiemodellen

Mandour, Yousri / Bekkers, Marleen / Waalewijn, Philip - Een Praktische Kijk Op Marketing En Strategiemodellen

Het boek Een Praktische Kijk Op Marketing En Strategiemodellen van de auteur Mandour, Yousri / Bekkers, Marleen / Waalewijn, Philip is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Een Praktische Kijk Op Marketing En Strategiemodellen" is tweedehands te koop vanaf € 7,85 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 7,85 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Een Praktische Kijk Op Marketing En Strategiemodellen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Een Praktische Kijk Op Marketing- En Strategiemodellen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052617435
   
Soort boek
Hardcover


U hebt ongetwijfeld wel eens een SWOT-analyse gemaakt of de<br />Value Chain van Porter op uw eigen organisatie toegepast. Dan weet<br />u ook uit eigen ervaring dat het niet eenvoudig is deze modellen te<br />vertalen naar uw eigen situatie. En is het niet opmerkelijk dat we<br />nog altijd terugvallen op dezelfde, vaak twintig jaar oude modellen?<br />Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen brengt<br />hier verandering in. U krijgt een overzicht van de 22 belangrijkste<br />modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie<br />te komen. Dit overzicht is een unieke mix van klassieke, beproefde<br />modellen en recente, baanbrekende modellen. De volgorde van de<br />modellen loopt parallel aan het strategische planningsproces.<br />Per model is aangegeven:<br />? Waar in het planningsproces het model in te zetten is<br />? Wat de kerngedachte van het model is<br />? Welke stappen u moet doorlopen om het model in uw eigen<br />situatie toe te passen<br />? Wat de beperkingen van het model zijn<br />Deze tweede herziene editie is uitgebreid met talloze actuele<br />praktijkvoorbeelden en drie belangrijke nieuwe modellen:<br />? Blue Ocean Strategy<br />? Drielagen-businessmodel<br />? Net Promoter Score<br />De modellen zijn zo beschreven dat u direct aan de slag kunt.<br />Uiteindelijk wilt u immers de strategische denkbeelden kunnen<br />vertalen naar de praktijk van alledag. Daarom is dit boek gekoppeld<br />aan de website www.marketingmodellen.nl. Hier kunt u uitgebreide<br />worksheets en checklists bij de modellen downloaden.<br />Dit boek is bedoeld voor managers die op zoek zijn naar een<br />effectievere invulling van het proces van marketingplanning en<br />strategievorming.<br />Yousri Mandour en Marleen Bekkers zijn partner bij ICSB Marketing<br />en Strategie. Zij hebben jarenlange ervaring met het begeleiden en<br />ondersteunen van de strategievorming voor organisaties in de meest<br />uiteenlopende sectoren.<br />
Prijs
€ 7,85
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Mandour, Yousri / Bekkers, Marleen / Waalewijn, Philip
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 32,99
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 7,99
Groeimodellen

ISBN: 9789089651259


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 9,50