> > > > > lust-der-heiligen-in-jehova

Conrad Mel - Lust Der Heiligen In Jehova

Het boek Lust Der Heiligen In Jehova van de auteur Conrad Mel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Lust Der Heiligen In Jehova" is tweedehands te koop vanaf € 30,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 30,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789055519019
   
Soort boek
Bindwijze overig


De lust der heiligen in Jehova of gebedenboek<br />ds.Conrad Mel<br /><br />Als een zondaar van dood wordt levend gemaakt, is één van de eerste kentekenen van genade dat zo iemand gaat bidden. Het ware gebed is dan ook een werk van de Heilige Geest. Zo'n gebed kan uit 'een boekje' niet geleerd worden.<br />De Heere kan het gebed gebruiken om harten te raken, bijzonder van degenen die niet meer weten wat zij bidden moeten. In dat licht dient dit boek gezien worden. Het vertolkt de hartentaal van een waar christen, van een oprecht kind des Heeren, soms in de bekommering der ziel, soms ook vanuit de verzekerdheid des geloofs. Terecht schrijft Th. à Brakel dan ook dat in de gehele godsdienst niets zo profijtelijk is voor een mens als een oprecht gebed. Het is immers het allersterkste wapen van een christen!<br />De tekst van dit boek is overgenomen uit de twaalfde druk uit 1784. Aan de inhoud is onder meer een korte biografie toegevoegd alsmede drie Avondmaalpredicaties van Conrad Mel.<br />Conrad Mel (1666-1733) was predikant te Hertsfeld (Duitsland).
Prijs
€ 30,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Conrad Mel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 12,50